Contents
1. Introduction
1.1 General characteristics of the
work
2.1 How to teach foreign languages
(general remarks)
2. The Main Part
1.2 Comparing instructed and natural
settings for language learning
2.2 Natural and instructional
settings
3.2 Classroom comparisons
4.2 Five principles for classroom
teaching
5.2. The principle getting right from
the be
TABLE OF CONTENTS
INTRODUCTION……………………………………………………………………...………..2-4
CHAPTER I THE CONTACT OF ENGLISH
WITH OTHER LANGUAGES………………..5-7
THE CELTIC
INFLUENCE
THE
APPLICATION OF NATIVE WORDS
CHAPTER II THE SCANDINAVIAN
INFLUENE: THE VIKING AGE………………..….8-10
THE
SCANDI
Министерство образования Республики
Беларусь
Учреждение образования
«Гомельский государственный
университет им. Ф. Скорины»
Филологический
факультет
Курсовая работа
THE ORIGIN OF LANGUAGE
Министерство образования Республики
Беларусь
Учреждение образования
«Гомельский государственный
университет им. Ф. Скорины»
Филологический
факультет
Курсовая
работа
THE ORIGIN AND HISTOR